



RemcovanKuilenburg schreefColonAls het mee zit kan ik gelijk de cams van Bruce er in zetten. Ik ben er nu toch!











RemcovanKuilenburg schreefColonMijn vrouw was bang dat het aan haar heeft gelegen dus wil voorlopig niet meer in de F rijden.
Wat ik tot die tijd ga doen is eerst de kop trekken en alles schoonmaken en voorbereiden voor hermontage.
Zit nochtans veel in Nederland maar af en toe kom ik dan toch nog eens een term tegen die ik niet ken! 


Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.