Waarom: simpelweg omdat het er in zat toen ik 'm kocht.
Maar ik vind het ook wel mooi.




Ultimate schreefColonIk heb fijn zwart gaas van autostyle.
Staat heel netjes



Powerman schreefColon...en dan heb ik het nog geen eens over het vermogens winst...








RemcovanKuilenburg schreefColonChrome zeker en vast. Of je moet net zoals Rick de Zwart accenten gaan hanteren. En chrome geeft zeker 10 pk meer maar met de side intakes in chrome is het nog meer.

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.