

Kevin schreefColonzo'n additief bij je benzine doen, meestal op de pomp verkrijgbaar anders wel bij halfords of brezan ofzo


heb ik zelf nog niet gedaan, maar ga ik nu wel doen
heeft iets effect gehad op het lopen van de motor
Vervangen na heel heving schokken, maar dit was ook bij gelijk gas, dus zonder accelereren, zoals jij schrijft
Is geprobeerd door de garage, maar geen effect
Is geprobeerd door de garage, maar geen effect
Heb ik gedaan, maar zou ik je niet aanraden. Volgens mij vertoont dit zelden problemen. Verdenk je deze toch, dan heb ik nog een goede ECU op de plank liggen (volgens mij hebben we echter niet dezelfde motor, ik heb een VVC)
Dit was bij mij het probleem, als gevolg van een HGF en zorgde voor een schokkende motor, aangezien cilinders 1, 2 en 3 vocht tussen de bougiekabel en bougie hadden. Even afdrogen en je merkt direct verschil. Helaas brengt dit wat kosten met zich mee om goed te laten herstellen.



Kevin schreefColonzo'n additief bij je benzine doen, meestal op de pomp verkrijgbaar anders wel bij halfords of brezan ofzo
Gebruikers op dit forum: 7 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.