RemcovanKuilenburg schreefColonAls je gaat zoeken er is een hoop te koop. Maar pas wel een beetje op dat je geen oude rommel aanschaft. Ik kocht mijn setje 2 jaar geleden voor 450 euro nieuw!
Dat valt me nog alles mee!

RemcovanKuilenburg schreefColonAls je gaat zoeken er is een hoop te koop. Maar pas wel een beetje op dat je geen oude rommel aanschaft. Ik kocht mijn setje 2 jaar geleden voor 450 euro nieuw!





Bruno schreefColonnee, de AP's kwamen eerst op de markt, op wagens zonder ABS indertijd... De eerste Trophy's


Bruno schreefColonRembalans voor-achter met AP's en OEM achter is ook ok.
280's vragen enkel een hub, om de OEM remklauw verder naar buiten te brengen. T'werkt zeker goed, maar denk er aan, dat het ook verboden is voor de keuring. Langs de andere kant is het simpel even aan te passen voor de jaarlijkse keuring, dus ik zou daar dan voor gaan, als je geen AP's wil. Hou er wel rekening mee, je remt maar op een deel van de schijf, dus het randje aan de binnenkant dat ontstaat, is optisch een beetje jammer, maar beter remmen doet deze kit zeker.

RemcovanKuilenburg schreefColonAls ik een setje tegen kom dan meld ik het wel!
Had MGF_stefke niet nog een setje?






Bruce schreefColonGoeie keus!!

BlackFox schreefColonInclusief remblokken, verzending, btw en paypal kosten omgerekend zo'n 420 euro.
dan mag het wel heel wat zijn.Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.