RemcovanKuilenburg schreefColon@ Ultimate doe je het wel onder voorbehoudt? Het is 305 KM en stel dat je niet open kan rijden![]()
Bitch!
Het is augustus hea (vaak mooi weer), en lijkt me heel gaaf, dus weer of geen weer, hier ga ik heen!
Voor de british cars en lifestyle zal ik meer heen gaan om de rest van het forum (en omdat ik Tom heb belooft snel langs te komen om auto's te geluren).
Dus vandaar, als het geen mooi weer is vind ik het het niet waard omdat ik al veel te veel geld heb uit gegeven.
Volgende keer weer lief?
Vriendjes?






