

Kosten? (als ik vragen mag)


Denk dat je echt gelukt hebt gehad dat het niet op die knik zit van de lucht inlaat.


Inderdaad Denk dat je echt gelukt hebt gehad dat het niet op die knik zit van de lucht inlaat.

ttdesign6 schreefColonHad je toen ook zo'n deuken?

Kachel schreefColonInderdaad Denk dat je echt gelukt hebt gehad dat het niet op die knik zit van de lucht inlaat.
Dan nog het mooie weer, ik heb nog geen lange open rit kunnen maken sinds ik hem heb. Eens de agenda nakijken of ik met een van de forum ritten mee kan.

Kachel schreefColonDan nog €200 voor Toyo's achterKosten? (als ik vragen mag)

ErikB schreefColonKachel schreefColonDan nog €200 voor Toyo's achterKosten? (als ik vragen mag)
Kans is vrij groot dat je vooraan veel meer grip had dan achteraan. En dat lokt vrij gevaarlijke toestanden uit.
Succes




Kachel schreefColonMorgenvroeg naar de schadehersteller, als het goed is, is mijn MG donderdag weer helemaal strak

Snel geregeld!
Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.