deur demonteren/raam afstellen
  • Avatar gebruiker
    Kachel
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 464
    GeregistreerdCOLON do jul 15, 2010 10:47 pm
    WoonplaatsCOLON Weiland

    Re: deur demonteren/raam afstellen

    door Kachel » zo feb 27, 2011 1:58 pm

    Weet iemand wat ik bedoel met Schroef F van de raamstopper? Het is letter F in de afbeelding van de deur van deze site

    http://www.mgfcar.de/adjust/index_d.htm

    Iemand een tip waar ik deze zou kunnen verkrijgen?
    MGF VVC 1996 British racing green
  • Cagivist
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 198
    GeregistreerdCOLON di apr 27, 2010 6:32 am
    WoonplaatsCOLON Groot-Bijgaarden / Vl-brabant (België)

    Re: deur demonteren/raam afstellen

    door Cagivist » zo feb 27, 2011 3:20 pm

    Kachel schreefColonWeet iemand wat ik bedoel met Schroef F van de raamstopper? Het is letter F in de afbeelding van de deur van deze site

    http://www.mgfcar.de/adjust/index_d.htm

    Iemand een tip waar ik deze zou kunnen verkrijgen?

    Mss is gaan zien op een afbraak waar ze mgf hebben, in België is er iemand in Zoersel(Antwerpen) die 2deuren heeft liggen en de onderdelen daarvan ook appart verkoopt voor weinig geld, dit is mss niet echt voor u een optie i.v.m afstand maar ik geef het mee :wink:
  • Avatar gebruiker
    Kachel
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 464
    GeregistreerdCOLON do jul 15, 2010 10:47 pm
    WoonplaatsCOLON Weiland

    Re: deur demonteren/raam afstellen

    door Kachel » di maart 01, 2011 10:47 am

    Misschien die 'Jelle' die ik in verschillende posts tegenkom? Hoe kan ik die persoon bereiken?
    MGF VVC 1996 British racing green
  • Avatar gebruiker
    ovi
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 935
    GeregistreerdCOLON ma jan 10, 2011 12:00 pm
    WoonplaatsCOLON Vlaams Brabant (Keerbergen)

    Re: deur demonteren/raam afstellen

    door ovi » di maart 01, 2011 11:41 am

    Goe bezig Kachel! :thumbsup:

    Ben al heel tevreden dat onze Tf blijkbaar 100% water dicht is!
    De eerste rit met onze Elan was naar de opendeur van de Lotus dealer in Antwerpen in de gietende regen. Ik dus een nat linkerbeen en mijn zoon zijn rechter! :devil-( Heb de A-stijlrubbers toen vervangen en ook wat zitten knoeien met de afregeling v/d ramen! :-s
    Hopelijk is het bij MG wat gemakkelijker want ik heb toen mijn laatste haren uitgetrokken! :mrgreen:
    Zijn dit dingen die regelmatig al eens stuk gaan?
  • Avatar gebruiker
    Kachel
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 464
    GeregistreerdCOLON do jul 15, 2010 10:47 pm
    WoonplaatsCOLON Weiland

    Re: deur demonteren/raam afstellen

    door Kachel » di maart 01, 2011 12:28 pm

    het afstellen is gewoon even goed kijken welke schroeven je moet losdraaien om het raam een bepaalde kant op te krijgen. Dit staat redelijk goed uitgelegd op de bekende sites. en het word documentje van Demor is een goede aanvulling. En door het te doen begrijp je (ik tenminste wel) het het snelste.
    Maar ik zoek een raamstopper zoals eerder in dit topic aangegeven. Wie kan mij aan een leverancier helpen? Anders zal ik het complete stop systeem er eens uitdraaien, misschein dat ik zelf wat kan fabriceren.
    MGF VVC 1996 British racing green
  • Cagivist
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 198
    GeregistreerdCOLON di apr 27, 2010 6:32 am
    WoonplaatsCOLON Groot-Bijgaarden / Vl-brabant (België)

    Re: deur demonteren/raam afstellen

    door Cagivist » wo maart 02, 2011 8:13 am

    Kachel schreefColonhet afstellen is gewoon even goed kijken welke schroeven je moet losdraaien om het raam een bepaalde kant op te krijgen. Dit staat redelijk goed uitgelegd op de bekende sites. en het word documentje van Demor is een goede aanvulling. En door het te doen begrijp je (ik tenminste wel) het het snelste.
    Maar ik zoek een raamstopper zoals eerder in dit topic aangegeven. Wie kan mij aan een leverancier helpen? Anders zal ik het complete stop systeem er eens uitdraaien, misschein dat ik zelf wat kan fabriceren.

    Op ebay moet je dat toch vinden???? Ik heb het willen zien onlangs (inclusief ruit) 2dehands uiteraard, ik dacht voor 5 pond!!!
    Ga daar mss is op zoek éérst!!!
  • Avatar gebruiker
    Kachel
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 464
    GeregistreerdCOLON do jul 15, 2010 10:47 pm
    WoonplaatsCOLON Weiland

    Re: deur demonteren/raam afstellen

    door Kachel » wo maart 02, 2011 5:40 pm

    Op ebay moet je dat toch vinden???? Ik heb het willen zien onlangs (inclusief ruit) 2dehands uiteraard, ik dacht voor 5 pond!!!
    Ga daar mss is op zoek éérst!!!




    OK HOOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Ik heb wat bij UK parts in Kollum gevonden door ff een mailtje te sturen.
    MGF VVC 1996 British racing green
  • Avatar gebruiker
    Ultimate
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2561
    GeregistreerdCOLON wo dec 23, 2009 10:39 pm
    WoonplaatsCOLON Zaandam (N-Hld, NL)

    Re: deur demonteren/raam afstellen

    door Ultimate » wo maart 02, 2011 6:12 pm

    Kachel schreefColon
    Op ebay moet je dat toch vinden???? Ik heb het willen zien onlangs (inclusief ruit) 2dehands uiteraard, ik dacht voor 5 pond!!!
    Ga daar mss is op zoek éérst!!!




    OK HOOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Ik heb wat bij UK parts in Kollum gevonden door ff een mailtje te sturen.


    eBay heeft ze zeker weten
    Respect a man's car, and the man will respect you

    - MGF 130 British Racing Green, MY2000 RHD > Project, Klik hier
  • Cagivist
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 198
    GeregistreerdCOLON di apr 27, 2010 6:32 am
    WoonplaatsCOLON Groot-Bijgaarden / Vl-brabant (België)

    Re: deur demonteren/raam afstellen

    door Cagivist » wo maart 02, 2011 9:25 pm

    Kachel schreefColon
    Op ebay moet je dat toch vinden???? Ik heb het willen zien onlangs (inclusief ruit) 2dehands uiteraard, ik dacht voor 5 pond!!!
    Ga daar mss is op zoek éérst!!!




    OK HOOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Ik heb wat bij UK parts in Kollum gevonden door ff een mailtje te sturen.

    :thumbsup:

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten