337HP uit een 1.8 VVC?
  • Avatar gebruiker
    GhostRider
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 818
    GeregistreerdCOLON wo maart 31, 2004 7:20 pm
    WoonplaatsCOLON Nederland

    Re: 337HP uit een 1.8 VVC?

    door GhostRider » vr feb 04, 2011 8:34 pm

    Sander schreefColonVoor een turbo heb je niet meer toeren nodig he Ghost. 1 bar levert je theoretisch 100 pk op.

    Voor turbo niet maar voor NOS is het juist weer beter.
    Maarja. 't Blijft theorie.
    Omdat het VVC systeem kwetsbaar is bij grotere output, en zo de foto's te zien het er nog steeds in zit blijf ik toch echt m'n twijfels hebben. Bij twee vollast nokkenassen zou die twijfel een stuk minder zijn.
    Neemt niet weg dat het een leuke setup is... enneeehh, beaucoup doekoe.

    De BBR-GTI heeft zo te zien idd. twee vollast nokkenassen...
    IF IT ROLLS, THEN RACE IT!
    Afbeelding
  • Avatar gebruiker
    Kevin
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1402
    GeregistreerdCOLON zo feb 01, 2009 3:35 pm
    WoonplaatsCOLON Almelo

    Re: 337HP uit een 1.8 VVC?

    door Kevin » vr feb 04, 2011 9:00 pm

    max speed 170? is niet echt veel ofzo...
  • Avatar gebruiker
    BlackFox
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2357
    GeregistreerdCOLON zo okt 04, 2009 12:18 pm
    WoonplaatsCOLON Maasmechelen, België

    Re: 337HP uit een 1.8 VVC?

    door BlackFox » vr feb 04, 2011 9:04 pm

    Wilt niks zeggen op een testbank, zal waarschijnlijk in 4de gemeten zijn ofzo.
    Topspeed kan evengoed 320 zijn geweest in een andere versnelling. (en dat wil al even min zeggen)
    1999 MGF 75th LE
    2001 Honda S2000

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten