Maar ben me er zeker van bewust hoeveel pk je nodig hebt voor die extra paar km's op zo'n snelheden hoor
Maar wat bedoel je dat een VVC zijn maximum vermogen niet haalt in 5de? Te korte of te lange versnelling?






Wat denk je zelf ?
(Meermaals metertje tegen het topje)


BlackFox schreefColon220 op de teller bij mij was iets meer dan 200 op de gps, zit dus inderdaad een serieuze afwijking op.
Net zoals je rustig 130 op de teller kunt rijden, dan pas kom je in de buurt van 120 gps.



Sander schreefColon...
En ik kan bevestigen dat een VVC, (zelfs met 190pk) met een MPi bak het erg moeilijk heeft boven de 200km/u.
Een MPi is met een MPi bak is daar zelfs sneller voor mijn gevoel.

sjirafje schreefColonSander schreefColon...
En ik kan bevestigen dat een VVC, (zelfs met 190pk) met een MPi bak het erg moeilijk heeft boven de 200km/u.
Een MPi is met een MPi bak is daar zelfs sneller voor mijn gevoel.
Misschien omdat een MPi de 200 niet haalt?![]()
Ik zou de echte top van mijn MPi niet weten. heb nog geen mogelijkheid en juiste omstandigheden gehad om het uit te proberen. Ben nooit verder gekomen dan 180 op de teller maar dat ging redelijk makkelijk dus er zal iets meer in hebben gezeten.



Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.