




Heb je de MG6 al in het echt gezien, alvorens je deze mening ventileert ? Hij ziet er IRL echt wel redelijk tot echt goed uit. Ok, t'is een people carrier, en er mankeert wel wat heritage, maar hij kan echt wel mee met zijn concurrenten zoals een Focus etc...
MG moet nu eerst geld proberen te genereren, en dat doe je best uiteraard met een wagen zoals deze, niet met een kleine sportscar.
Wat de ZR betreft. Ik snap niet waar je de link legt met de Ibiza eerlijk gezged. sterker nog een mooie ZR (vooral markI), is nog steeds een pareltje die qua looks best naast andere moderne wagens mag staan van buitenaf gezien. Hetzelfde geldt voor de ZT (MKI & II) en vooral voor de ZS markII, een prachtwagen, nog steeds.
Het ware goed als MG op dit niveau wagens kon blijven afleveren; De looks waren en zijn nog steeds super, en de handling van deze wagens is nog steeds superieur.
Net even de uitzending gezien en ja het is Top Gear waar ze alles afzeiken. Je moet het totaal met een korrel zout nemen. Net zoals ze altijd verkondigen dat elke 911 op elkaar lijkt en als er een nieuwe versie uit komt hij er het zelfde uit ziet. Hebben zij wel gelijk in trouwens

Ian schreefColonDat is uw mening, ik mag mijn mening best ook zeggen.











Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.