De dop is eraf, het wiel eruit...... , maar geen ontluchtingsschroef
Maar het is wel goed om het reservewiel los te hebben, ik zou er niks aan hebben gehad als ik langs de weg was komen te staan met een lekke band, die had ik zonder extra gereedschap nooit losgekregen.
Dus de schroef is dan toch aan de accukant er langs gevlogen. Vanavond maar weer een goed onder de auto gekeken en jawel!!! Hij onderaan in de rand waar de slangen bij de radiateur komen. We Kunnen weer verder
