



Blue Trophy schreefColon@ Ian.
@ Kachel
Inderdaad Hardenberg is wel heel dichtbij! Je moet me makkelijk kunnen spotten!LOL Op donderdag rond een uur of half 6 doe ik meestal de boodschappen en staat hij in de parkeergarage bij de Jumo, al moet ik wel zeggen dat met dit slechte de Trophy wat meer laten staan! Maar rij ieder geval dagelijks op de N36

LEBLAR schreefColonBlue Trophy schreefColon@ Ian.
@ Kachel
Inderdaad Hardenberg is wel heel dichtbij! Je moet me makkelijk kunnen spotten!LOL Op donderdag rond een uur of half 6 doe ik meestal de boodschappen en staat hij in de parkeergarage bij de Jumo, al moet ik wel zeggen dat met dit slechte de Trophy wat meer laten staan! Maar rij ieder geval dagelijks op de N36
Of op zaterdag in Westerhaar bij de Kapper?






masterpiece schreefColonHoe wassen jullie hem?
Gewoon met water en zeep...................heb nog geen klachten gehad!


masterpiece schreefColonHoe wassen jullie hem?
Gewoon met water en zeep...................heb nog geen klachten gehad!


Arjan schreefColonmasterpiece schreefColonHoe wassen jullie hem?
Gewoon met water en zeep...................heb nog geen klachten gehad!
maar je weet wat ik bedoel

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.