Of een Trophy een andere ABS ECU heeft vraag ik mij eigenlijk ook af.
En bedankt natuurlijk voor jullie positieve comentaren


Hydraulisch gezien is de werking me volkomen duidelijk! Electronisch wordt me veel te lastig en heb je al aangegeven dat er ook een vergelijking tussen de wielsnelheden in zit. (PS ik denk wel dat er een klein foutje in de tekst bij de schema's zit. De tekst schrijft dat bij maximale spanning de klep de terugvoerleiding vrijgeeft waardoor de druk in de remcilinder zich kan opbouwen. Dit moet vlgs mij afbouwen zijn)
LEBLAR schreefColon...@Kasper. Eens dat je voorzichtig moet zijn met het F concept. Maar als je voor AP's gaat monteren kun je achter zonder problemen 280mm schijven plaatsen. Dat geeft voor + 55% en achter + 20% remmoment t.o.v orgineel bij dezelfde remdruk. Ik geloof niet dat dat je in de problemen gaat brengen....


LEBLAR schreefColonZou ik met 280 voor plus de standaard remklauw ook niet doen. Er zijn ook 4 pot klauwen (a la AP) voor de 280 mm schijf. Dat verdubbeld het remvermogen en wordt het verhaal heel anders
...


LEBLAR schreefColonEr zijn ook 4 pot klauwen (a la AP) voor de 280 mm schijf. Dat verdubbeld het remvermogen en wordt het verhaal heel anders


LEBLAR schreefColonSuper bedankt Schrokke.![]()
![]()


LEBLAR schreefColon Dus ik ben het voor de rest niet oneens met je stelling.

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.