ErikB schreefColonBruno schreefColonHoe haal je het in je hoofd een MG evenement als BAJ te organiseren tijdens het MG-Live Week-end. Dat zouden de organisatoren van zo'n groot evenement toch moeten weten.
Cool down ...
Het is reeds doorgegeven aan de MGCC Nederland en ik neem aan dat BAJ wel zal schuiven. Zoals gewoonlijk wordt BAJ (British Autojumble te Waalwijk) al snel voorzien van een datum en als de MGCC dan MG Live (Silverstone) plant, kijken ze niet echt naar BAJ.
Ik ben ook al 17 juni tegengekomen voor Waalwijk.
Hoe dan ook, op onze planning staat MG Live en Waalwijk. Midzomertour doen we mee als het kan. Met de huidige datum, kan het voor ons niet.

Rick schreefColonBAJ: Waalwijk
MG Live: Engeland
Midzomertour: Belgie

Bruno schreefColonIs er al meer bekend ontrent deze datum, want nogmaals 3 MG events op 1 dag, zijn te veel van het goede....

Bruno schreefColonJammer maar dan zal ik denkelijk moeten afhaken.![]()
Misschien wel een beetje jammer en een gemiste kans, gezien, de vele MG evenementen die dag. Een weekje later of vroeger, zou gegarandeerd een dubbele opkomst betekenen.

lucas schreefColonHet aantal deelnemers heeft toch geen belang (cfr. carting caribean-man)![]()
lucas schreefColonJulien zal wel via de MG Club Limburg scoren ....
lucas schreefColonTrouwens, de datum van de Midzomer is al voor het 5de jaar de laatste zondag van juni(uitgezonderd 1 editie ervan... toen werd ook gevraagd om de datum te wijzigen en als teamspelers hebben we dat toen ook gedaan... maar het moet niet steeds van 1 kant komen)

Gebruikers op dit forum: 7 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.