ttdesign6 schreefColonHier doet de F het alweer. Oorzaak is bijna beschamend. Op wonderbaarlijke wijze is een bougiekabel op de verdelerkap losgekomen. Die bungelde er naast. Erop gezet en de F snorde weer op 4 cilinders.
Als ik het mij goed herinner heb ik de kabels op de bougies gestoken en jij op de verdeelkap?
Blij om te horen dat het toch zoiets stoms was


