Tijd ? Misschien is het dat wel + een overdosis karten de laatste tijd !
Meer zin in het echte werk....23/1, zolder ?




Bruno schreefColonSchrik, yeah right, waarom zou ik ?![]()
Tijd ? Misschien is het dat wel + een overdosis karten de laatste tijd !
Meer zin in het echte werk....23/1, zolder ?




Bruno schreefColonWat de tweede opmerking betreft : Uitlachen zeg je ? Denk je echt dat we ons gaan bezig houden met puberaal gedrag ? Amusement en lol, prima, maar zoals je ons al jaren kent, zou je echt beter moeten weten.
Veel succes met het evenement, t'wordt beslist een gezellige en succesvolle avond. Aarzel niet een verslag met foto's te posten achteraf.








Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.