Het barst er van de flitspalen en de max. snelheid van 50 kmh op het stuk van de Graafseweg tussen de Graafse brug en de rotonde bij het Quick terrein vind ik uitlokking tot misdaad.
Dat was vroeger een snelweg en is nu nog dezelfde weg met dubbele rijbanen gescheiden door een vangrail.
Als je de auto in z'n vrij zet en naar beneden laat rollen kom je al over de 50.
Laat ze maar wat meer geld besteden aan strooien.........
Het heet daar niet voor niets Havanna aan de Waal.







