

philipvanv schreefColonEven half en half on topic: mijn auto staat nu iedere week 5 dagen buiten stil in het zonnige zuiden van België (Arlon). Weken van vorst, 10cm sneeuw en meer, en toch start ie elke week van de eerste keer. Niet slecht voor een MPi van 12 jaar volgens mij



Carl schreefColonAls Bruno meegaat ben ik kansloos in de VVC klasse... Geen beker voor mij dus,
tenzij voor het meeste keren op de bank op 1 dag

Carl schreefColon
Bijzonder wordt het daar ik net de LHD VVC startte en dit ondanks de hogere temperatuur relatief slecht ging. 't lijkt dat't aan mij ligt ofzo![]()







Rick schreefColonStaat je auto dan ook alarm of draai je de deur met de sleutel op slot?

Bruno schreefColonAl dan niet indrukken van het gaspedaal heeft dan ook niks te maken met een goede of slechte batterij.

Arjan schreefColonRick schreefColonStaat je auto dan ook alarm of draai je de deur met de sleutel op slot?
Hij stond al die tijd ook op het alarm.
Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.