


Drikje S1 schreefColonDe wiellagers achter zijn gelijk aan die van de Elise S1, bij de Elise shop scheelt het nogal wat in prijs.
Prijs 37,95 euro, kijk, daar kan je nog eens een lager voor stuk rijden.


LEBLAR schreefColon
Omdat mij de laatste opmerking vreemd klonk even een wat latere reactie:
Timken is niet failliet. Pas op dat dit niet gezegd wordt om een ander merk lager aan te smeren. Timken mag dan duur zijn ze worden in de industrie wel als een van de beteren aangemerkt. Als de Elise shop een ander merk levert vindt ik het niet vreemd dat die goedkoper zijn, maar wel haast zeker ook kwalitatief minder.







Helmet schreefColonGeen idee wat er in de garage gebeurd en hoe lang..
Goed besteed? Jawel dat is best zo, maar deze maand is me echt een beetje te duur.
Te veel van het goede zeg maar
Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.