






BlackFox schreefColonOk, in Google Chrome heb ik dus geen "post reply" en "new topic" knoppen
In dat prehistorische internet explorer natuurlijk wel

em-gee-efke schreefColonZelfs met de prehistorische explorer GEEN "post reply" en "new topic" knoppen hier
BTW: het ziet er gelikt uit, maar geef mij toch maar het "oude forum"


nadat ik het vorige berichtje had gequote.


RemcovanKuilenburg schreefColonem-gee-efke schreefColonZelfs met de prehistorische explorer GEEN "post reply" en "new topic" knoppen hier
BTW: het ziet er gelikt uit, maar geef mij toch maar het "oude forum"
Hoe kan je dan een antwoord hebben gegeven hier?







Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.