BlackFox schreefColon700-1000 euro is best veel in vergelijking met de waarde van de auto![]()
Maar dan heb je wel iets

BlackFox schreefColon700-1000 euro is best veel in vergelijking met de waarde van de auto![]()


BlackFox schreefColon700-1000 euro is best veel in vergelijking met de waarde van de auto![]()


Powerman schreefColonBlackFox schreefColon700-1000 euro is best veel in vergelijking met de waarde van de auto![]()
valt toch wel mee op nieuw prijs MG TF van destijds +/- 35000 en hij ziet er nog steeds als nieuw uit mn op gewaardeerde MG TF 80TH![]()
Als ik dat met de audio in mn huis vergelijk is het helemaal niks

BlackFox schreefColon... En vooral best luid, toch niet onbelangrijk bij een cabrio op autostradesnelheden...

ls ik dat dan vergelijk met de audio in onze E klasse... tsja

Ian schreefColon700 tot 1000 euro zou ik kunnen steken in een porsche of dat soort klasse. Maar in een MG? Neen, ik hou enorm veel van mijn wagen. Maar muziek staat nu niet op plaats 1 in deze wagen. Ik vind het geluid van mijn uitlaat, motor meer reikend op plaats 1. Ik zet gewoon de muziek op als ik op de autostrade ben. Ik zou wel snel 700 tot 1000 euro kunnen uitgeven aan een motorisch gedeelte of een stevige wax it beurt, maar muziek nope.ls ik dat dan vergelijk met de audio in onze E klasse... tsja
Srry dat is mercedes. Dat is gekend. Sinds 2000, is de kwaliteit enorm afgenomen van Mercedes. Heb niets tegen de SLS of SLR of CLK Black (die bompa sl'en wel) maar het is gezegd geweest op meerdere reviewen (zie petrolhead) dat de kwaliteit op geluid en frul afgenomen is.
Mijn ex vriendin haar broer reed met zo'n stationwagen mercedes, en had zelf harman kardon?(juist geschreven?) erin gestoken. Dat was wel goede kwaliteit. Maar standaard, no way.

Ian schreefColon
Srry dat is mercedes. Dat is gekend. Sinds 2000, is de kwaliteit enorm afgenomen van Mercedes. Heb niets tegen de SLS of SLR of CLK Black (die bompa sl'en wel) maar het is gezegd geweest op meerdere reviewen (zie petrolhead) dat de kwaliteit op geluid en frul afgenomen is.
Mijn ex vriendin haar broer reed met zo'n stationwagen mercedes, en had zelf harman kardon?(juist geschreven?) erin gestoken. Dat was wel goede kwaliteit. Maar standaard, no way.



Powerman schreefColonHarman kardon is de laatste 10 jaar ook gewoon standaard speelgoed , niks bijzonders meer .
Maar altijd beter dan de gemiddelde standaard set.
1n 1995 kocht ik zo n beetje de laatste harman kardon High end stereo van kwaliteit versterker met cd voor 5500 gulden , daarna ging het berg afwaarts met de verkoop en is het commercial geworden maar niet meer zo goed als vroeger .




BlackFox schreefColonEen Porsche Turbo is dan ook wel een "comfortabele" cruiser, en als je zoveel pk ter beschikking hebt dan maakt het ook niet echt veel uit of een geluidsinstallatie 10kg meer weegt

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.