jantje schreefColon- niet kunnen sproeien (aan de bestuurderskant welliswaar) de andere
kant is goed)
Mijne gingen op de keuring ook niet, terwijl ik ze 's morgens nog gebruikt had
Blijkbaar moet je gewoon even wat blijven trekken omdat het vloeistof nog volledig naar boven moet gepompt worden (bij een moderne auto gaat dat al een flink stuk sneller). Toen er uiteindelijk iets uitgedrupt kwam was het al goed voor de keurder
Nu zitten dus de Citroën exemplaren op, sluiten wel niet volledig plat tegen de motorkap aan precies. Sproeien wel de volledige ruit onder, al is de kracht nog altijd niet te vergelijken met dezelfde sproeiers op een Xsara. Ik vrees een beetje voor het effect op autostrade snelheden...