ErikB schreefColonIk ben niet overtuigd dat je probleem veroorzaakt is door het plaatsen van de luchtfilter.
Wat er fout kan zijn, en enkel als je een plastiek (zwarte) gasklep hebt, is dat je de jubilee ring waarmee de buis van de K&N op de gasklep zit, te hard hebt aangevezen.
Bij de gasklep zit ook de IACV (idle air control valve), een bypass op de gasklep. Controleer ook even de aansluiting en de rubberslangen in de buurt. You never know.Nu, helemaal niets meer!
Echt helemaal niets meer: geen lampje, geen geluid, niet meer ?
Ja hij wil wel starten, maar net niet zeg maar. Alles draait rond, een geluid van "ik wil graag aanslaan" maar dat dus niet doen.















