convert RH naar LH
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    door Brooklands » di sep 14, 2010 11:53 pm

    ErikB schreefColonWeusthof heeft er ervaring mee en doen het liever niet meer (ivm. al het werk).

    Onderstaand bedrijf heeft er zelf zeker 10 omgebouwd naar LHD. Weusthof heeft volgens mij alleen ervaring met het laten doen (vanaf de zijlijn). Volgens mij ergens in Hongarije voor een uurtarief van een eenvoudig tuinman.

    Rinie Hommerson
    Autoschade Herstel Bedrijf
    Molenstraat 15
    4053 HD IJzendoorn
    Tel: 0344-642500
  • nasredinho
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 236
    GeregistreerdCOLON di apr 27, 2010 8:02 pm
    WoonplaatsCOLON waregem

    door nasredinho » wo sep 15, 2010 12:21 am

    Brooklands schreefColon
    ErikB schreefColonWeusthof heeft er ervaring mee en doen het liever niet meer (ivm. al het werk).

    Onderstaand bedrijf heeft er zelf zeker 10 omgebouwd naar LHD. Weusthof heeft volgens mij alleen ervaring met het laten doen (vanaf de zijlijn). Volgens mij ergens in Hongarije voor een uurtarief van een eenvoudig tuinman.

    Rinie Hommerson
    Autoschade Herstel Bedrijf
    Molenstraat 15
    4053 HD IJzendoorn
    Tel: 0344-642500



    thx! ik zal dan eens contact opnemen
  • waterpistool
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 112
    GeregistreerdCOLON vr jan 09, 2009 8:57 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    door waterpistool » wo sep 15, 2010 12:32 am

    Rinie is een goeie (ook qua prijs) en bouwt inderdaad vaak om. De ombouwsetjes haalt hij van ergens anders, dus als dat allemaal bij jou er nog goed in zit, is het zo gebeurd.
  • Cagivist
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 198
    GeregistreerdCOLON di apr 27, 2010 6:32 am
    WoonplaatsCOLON Groot-Bijgaarden / Vl-brabant (België)

    Re: convert RH naar LH

    door Cagivist » wo sep 15, 2010 6:49 am

    nasredinho schreefColonhoi


    ik heb ongeval gehad met mijn F, chassi is een beetje geplooid, expert heeft die als totaal verlies berekend... ;(

    als jullie zich goed herinneren, heb ik veel geld gepompt in mijn F vvc, nieuwe engine enzo...
    nu ben ik van plan om een wagen in UK te kopen...


    mijn eerste vraag is: is het mogelijk om van een RH een LH te maken?
    zoja wie kan er dat? en welke prijs hangt er daaraan.
    ook voor de keuring vormt dat een probleem dat het een RH is?

    wrm ik een F of TF wil kopen in UK? heel simpel, pakken goedkoper! :P

    Gr


    In Brussel is er een kleine garage die enkel mg en rover doen en die verkopen de set om de wagen om te bouwen , ze doen het zelf ook maar ik weet niet wat ze er voor vragen en of ze goed zijn.
    Ben daar ooit is gaan kijken voor een mgf te kopen en 1maal geweest voor het oppompen van de bollen .

    xp racing mg rover
    02/ 332 46 15
  • nasredinho
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 236
    GeregistreerdCOLON di apr 27, 2010 8:02 pm
    WoonplaatsCOLON waregem

    door nasredinho » wo sep 15, 2010 12:00 pm

    ok ik heb gebeld naar dezen van Brussel.
    die heeft me gezegd dat het zeker 6 maanden duurd om administratief werk in orde te brengen, en je hebt recht om 2 maanden met Engelse nummerplaten te rijden.
    dus ik laat het vallen pf
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

    door Rick » wo sep 15, 2010 11:25 pm

    Brooklands schreefColonWeusthof heeft volgens mij alleen ervaring met het laten doen (vanaf de zijlijn). Volgens mij ergens in Hongarije voor een uurtarief van een eenvoudig tuinman.


    Weusthof heeft een keer een Hongaar bij hem gehad die een F in Engeland heeft gekocht en een ombouwset bij hem heeft gekocht.
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
  • Cagivist
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 198
    GeregistreerdCOLON di apr 27, 2010 6:32 am
    WoonplaatsCOLON Groot-Bijgaarden / Vl-brabant (België)

    door Cagivist » do sep 16, 2010 6:42 am

    nasredinho schreefColonok ik heb gebeld naar dezen van Brussel.
    die heeft me gezegd dat het zeker 6 maanden duurd om administratief werk in orde te brengen, en je hebt recht om 2 maanden met Engelse nummerplaten te rijden.
    dus ik laat het vallen pf


    Als dat zo is dan is dat wel een tegenvaller natuurlijk .
    In duitsland 1 kopen is dan misschien wel een alternatief?
    Uiteraard niet aan de prijzen van de UK zal je mij zeggen, klopt wel maar
    als het één is met beetje schade en je kan zaken van de jouwe nog gebruiken is dat misschien is het bekijken waard.
    Voor zover ik er verstand van heb hoor en dat is niet zo veel :lol:
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    door Kasper » do sep 16, 2010 8:06 pm

    Rick schreefColon
    Brooklands schreefColonWeusthof heeft volgens mij alleen ervaring met het laten doen (vanaf de zijlijn). Volgens mij ergens in Hongarije voor een uurtarief van een eenvoudig tuinman.


    Weusthof heeft een keer een Hongaar bij hem gehad die een F in Engeland heeft gekocht en een ombouwset bij hem heeft gekocht.


    Dat klopt, en Gabor heeft volgens mij al meer auto's omgebouwd.
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • nasredinho
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 236
    GeregistreerdCOLON di apr 27, 2010 8:02 pm
    WoonplaatsCOLON waregem

    door nasredinho » vr sep 17, 2010 3:00 am

    Cagivist schreefColonAls dat zo is dan is dat wel een tegenvaller natuurlijk .
    In duitsland 1 kopen is dan misschien wel een alternatief?
    Uiteraard niet aan de prijzen van de UK zal je mij zeggen, klopt wel maar
    als het één is met beetje schade en je kan zaken van de jouwe nog gebruiken is dat misschien is het bekijken waard.
    Voor zover ik er verstand van heb hoor en dat is niet zo veel :lol:


    ee dat is een idee :P

    zal eens checken thx!
  • Cagivist
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 198
    GeregistreerdCOLON di apr 27, 2010 6:32 am
    WoonplaatsCOLON Groot-Bijgaarden / Vl-brabant (België)

    door Cagivist » vr sep 17, 2010 7:29 am

    Graag gedaan :wink:

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 7 en 0 gasten