


Wiellem schreefColonWaar laat je de auto dan precies ontluchten? Gewoon dop van koelvat?


LEBLAR schreefColon
Overigens één opmerking. De 45 pond is ex VAT (17.5%) dan wordt het totaal 63.50 Euro. Maar indien er meer meedoen wordt de prijs weer lager.
Nog even de lijst. wil je er door deze onverwachte prijsverhoging van afzien, haal je naam dan van de lijst AUB.


Andros schreefColonSchrap mij even van dat lijstje, ik vroeg enkel informatie. Ik laat die buizen voorlopig even zitten zolang het geen probleem opleverrt
Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.