@ Blackfox,
Ik heb helemaal niks hoeven schuren. Opzich is de structuur van de omlijsting zelf al grof genoeg om te spuiten en anders zie je toch wel weer dat het geschuurd is. Idem met de zonneklepjes.
Ik heb de spiegel even afgeplakt en verder de zonneklepjes helemaal uit elkaar gehaald. Daarna het geheel gespoten met zwarte lak en het zag er al meteen heel mooi uit. Nog even een 2e keer gedaan en vooral even een paar dagen laten uitharden omdat je anders toch weer van die vervelende krasjes krijgt door het nog te zacht zijn van de lak.
Wat mij betreft mag je mijn setje wat op de foto's is gebruikt overnemen. Excl. de zonneklepjes dan want ik heb alleen nog een setje van een RHD. Dit was eigenlijk mijn ''test-setje'' maar het resultaat viel zo goed uit dat ik het meteen heb geinstalleerd.

Mijn garage telt 1050 plaatsen...
MG TF 135
Flying Dutchman