door Janmgf » ma sep 13, 2010 3:56 pm
Even een update
Zo zag het er uit na het passen en meten
Afgelopen vrijdag zijn alle delen opnieuw gespoten. Ook de spatborden zijn gelijk mee gespoten om kleurverschillen te elimineren.
Vandaag heb ik alles terug gemonteerd. Het herstelbedrijf was zo vriendelijk om een hoekje vrij te maken waar ik kon werken.
Dit is het resultaat.
De ringen om de gaten voor de mistlampen en de richtingaanwijzers moeten nog geplaatst worden en hier en daar moet nog iets afgesteld worden om de spleten in het plaatwerk overal gelijk te krijgen.
Het ontluchten (waar ik een hard hoofd in had) lijkt goed gelukt te zijn. Maar ik houd het koelwaterpeil voorlopig scherp in de gaten
Ik ben tevreden over het herstelbedrijf
http://www.broerverboven.nl/.
De kosten vielen niet tegen, het herstel en spuitwerk ziet er prima uit en ze denken goed mee.
THIS
F WILL BE BACK ON THE ROAD

Laatst bijgewerkt door 3 op
Janmgf, in totaal 0 keer bewerkt.
MGF 1.8i Mk II, BRG, Cream/Walnut leer, Bright Grille Kit, Bootrack, LLW kit, bj.2000
Mijn andere auto's zijn een Oldsmobile 88 Dynamic Holiday Coupe uit 1958 en een Peugeot 3008 Allure Aut.