Mijn ouders hebben juist afscheid genomen van hunnen Toyota na 18 jaar probleemloos rijden. De vorige heeft 13 jaar rondgebold zonder problemen. Als dat genen droom is. De MG mag dan wel een zalig karretje zijn, op gebied van techniek zijn er toch een aantal punten die beter zouden kunnen vind ik.
Ik kan me voorstellen dat de MG een droom is voor mensen die graag eens aan hun auto sleutelen en/of de MG als funkarretje voor het weekend gebruiken, maar voor mij is mijn efje een dagelijks gebruiksvoorwerp en mijn kennis van de motor of alles wat de technische kant van zaken aangaat beperkt zich tot 0.0.

Een beetje meer betrouwbaarheid zou ik dan ook niet erg vinden.
En ik ben niet de enige denk ik. Ik heb al wel mensen gehoord die om exact die reden afscheid nemen van hun efje, met spijt in het hart weliswaar maar toch...