alez mannen niemand geintreseerd zelfs niet voor onderdelen
de moter en versnellingsbak zijn dit al waard en er zitten nog nieuwe koplampen in van het begin van 2010.
grtz
mrcarribean


BlackFox schreefColonDe koplampen wil je toevallig niet ruilen?


Carl schreefColonAls ik het vroeger geweten had dan had ik'm zeker gekocht. Heb nu andere charcoal gekocht in verongelukte toestand. Sorry....


Carl schreefColonWat is er aan de uwe aan? Degene die ik kocht is redelijk ok, behalve een serieuze deuk linksvoor, genre misschien nog uit elkaar te trekken, maar niet zonder slag of stoot. Op zich rijdt hij nog, maar zelfs het subframe staat scheef door de manier waarop de voorkant in elkaar zit.




Andros schreefColonMisschien eens op marktplaats proberen? Is wel een NL site maar genoeg lui die die auto's importeren. Wij werden binnen 5 seconden na plaatsing van een advertentie platgebeld door allerlei vaag volk die begonnen te bieden. Is maar gedacht
Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.