
crazywolf schreefColonDat klotsend water zit 9/10 in de chassisbalken , heb het ook gehad mijne had het zelfs zo erg dat het water zie een overloop binnen in de auto geraakte.
Voor het op te lossen even onder de auto kijken en waar je de krik plaatst is de plaat ergens een opening die normaal tot in de balk loopt (Voor en acheraan) daar even met een ijzer ofzo in porren dan zal het water er wel uitlopen indien je het wil naspoelen (zal wel wat zand inzitten) kan je lang de binnenkant in de auto in de hoeken bij de voeten in een van die gaten water doen met een slang die is namelijk verbonden met de balk.
Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.