robkruis schreefColonBeste mgf(tf) liefhebbers!
Mijn fje stottert bij vol gas rond de 2000 a 3000 toeren in alle versnellingen. Stationair loopt de auto goed. Mijn bougies zijn zo goed als nieuw... hebben jullie enig idee waar het aan kan liggen?![]()
Thnx alvast!
Er bleek olie in de kanalen te zitten waardoor er olie in bougiekabels zat. Klepdekselpakking vervangen en bougiekabels en hopen dat het wegblijft
Thnx voor de reacties!
