Kasper schreefColonDa's makkelijk, er is al ingeschreven voor ons
Ik heb jullie inschrijving via Adrian ontvangen.
Thomas schreefColonOok wij zijn er weer bij dit jaar.
We zien er nu al naar uit.
Blij jullie weer op de jaarlijkse afspraak te hebben !!
Thomas schreefColon@ErikB. Lees ik goed dat dit de laatste maal "De Kempenrit" is
The end is near my friend.... maar we maken er nog eerst een knappe 10de van.





