Ik heb hem met en zonder geprobeerd en is wel ietjes verschil maar niet de moeite voor inbouw in een mgf.
En de versterker was zeker goed genoeg een Lanzar 1000w piek (125w rms per kanaal) en had hem bridged zelfs getest heeft altijd gediend voor 2susb van 500w ieder te trekken (kon de amp trouwens amper 1/4 open zetten anders vlogen de speakers eruit).
ps. op moment rammelt de deur al zeer erg heb bekleding al 4 maal los gehad voor hier en daar isolatie+schoeven bij te zetten dus ze gaan zo al hard.
Vind het ook wel raar dat men radio de speaker zo hard kan laten spelen zonder merkbare vervorming maar zoals ik al zei zonder of met amp klinkt echt bijna idem
