door Bruno » do aug 12, 2010 9:05 am
zelfde hier. Ik vind het niet lelijk, maar zou het op mijn wagen niet doen. En eigenlijk, niet het resultaat op zich op deze MG vind ik lelijk, dat valt best nog wel mee, eerlijk gezegd. T'is dat ik ten pas en ten onpas, dit soort strips op non-MG's zie, waarvan ik dan denk, smakeloos, en dan bedoel ik dat men heel de wagen er zo vol mee beplakte, dat je op den duur een vooroodeel krijgt tegen dit soort van opsmuk. Inderdaad misschien een beetje kort door de bocht, zonder deze upgrade, in het bijzonder, op deze wagen, IRL te hebben gezien.
Maar ....
Zoals onlangs nog gezegd : Post je hier iets ontrent een upgrade, modificatie, what so ever, is het niet verboden voor de medelezers daar hun eerlijk oordeel over te vellen, daar dient een medium als een forum nu eenmaal voor. Als je alleen maar postieve kommentaar verlangt, wat is de waarde dan nog van het oordeel. Sterker nog, wil je geen oordeel van anderen, waarom het dan delen met de community.
Wat je dan als poster met het oordeel zelf doet, is natuurlijk aan de persoon zelf. Filter gewoon eruit wat je zelf nuttig vind, simpel, maar neem niks persoonlijk op, want dan kan je beter zo'n dingen niet delen met de internetgemeenschap....
MG's :
- VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
Non-MG's :
- Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
Racecars :
- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer