HGF
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    door Brooklands » do jun 24, 2010 11:09 am

    jantje schreefColonheb net vastgesteld dat ik waarschijnlijk ook geconfronteerd wordt met de verschrikkelijke 14 letter term: nl "joint de culasse" en dat al voor de 4de keer! het begint stilaan mijn keel uit te hangen.


    De merkgebondenheid wordt dan wel zwaar op de proef gesteld. :P
  • Avatar gebruiker
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

    door ErikB » do jun 24, 2010 11:59 am

    jantje schreefColon
    wouter741 schreefColonbij intresse heb nog een goed blok liggen met 65000km een 1.8 i kan je wel een prijsje voor maken


    wat bedoel je met "prijsje"
    heb net vastgesteld dat ik waarschijnlijk ook geconfronteerd wordt met de verschrikkelijke 14 letter term: nl "joint de culasse" en dat al voor de 4de keer! het begint stilaan mijn keel uit te hangen.

    Op hoeveel km's ?!?

    Tijd om een achterliggende oorzaak te zoeken/vinden ?
  • Avatar gebruiker
    Andros
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1601
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 8:17 pm
    WoonplaatsCOLON 't Stad

    door Andros » do jun 24, 2010 12:17 pm

    Of een andere garage?
    De nachtspotter!
  • wouter741
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 21
    GeregistreerdCOLON wo jun 09, 2010 10:36 pm
    WoonplaatsCOLON Leuven (B)

    door wouter741 » do jun 24, 2010 12:48 pm

    hangt er vanaf als je alleen het blok wilt 350€ wil je het kompleet sub frame met motor, ophanging ,versnellingsbak, injectie voorste uitlaat en cardans dan zou ik er graag 500€ voor hebben
  • Avatar gebruiker
    jantje
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 574
    GeregistreerdCOLON di jul 17, 2007 3:41 pm
    WoonplaatsCOLON Laarne (België)

    door jantje » do jun 24, 2010 2:00 pm

    zal er een aparte topic van maken, want ik ben bezig de topic van Ivan te bezoedelen :)
  • Ivan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1226
    GeregistreerdCOLON do aug 18, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Lummen België

    door Ivan » do jun 24, 2010 8:35 pm

    :applaus:
    Woensdag --> hgf, onmiddellijk garage gebeld met de boodschap: zondag is de Midzomertour en mijn f heeft een hgf. Ze vroegen me of ik onmiddellijk de auto kon brengen. Met 5 l koelvloeistof dan toch maar naar daar gereden aangezien het maar een paar km is (onderweg wel drie keer moeten bijvullen). Toen ik daar kwam hadden ze enkele afspraken al verplaatst naar maandag (die toch niet dringend waren) zodat ze mijn f nog in orde zouden krijgen. Vandaag even gaan kijken, toen waren ze alles al terug in elkaar aan 't zetten. Morgen nog verder dichtdraaien, testen en :lol: ... rijden maar. Ik moet het toch wel even kunnen zeggen dat ik dit geweldige service vind van "garage Vandebroek" (ex mg-dealer).
  • Ronald MG TF
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1758
    GeregistreerdCOLON vr maart 09, 2007 3:15 pm
    WoonplaatsCOLON België

    door Ronald MG TF » do jun 24, 2010 8:40 pm

    Dat is inderdaad knap!! :applaus:
  • Avatar gebruiker
    etienne
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1222
    GeregistreerdCOLON di aug 26, 2008 5:56 pm
    WoonplaatsCOLON brunssum limburg (nl)

    door etienne » do jun 24, 2010 9:56 pm

    dat is toch een mooie service :thumbsup:
  • mrcarribean
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1069
    GeregistreerdCOLON ma maart 29, 2004 9:42 pm
    WoonplaatsCOLON vosselaar

    door mrcarribean » do jun 24, 2010 11:11 pm

    Ivan schreefColon:applaus:
    Woensdag --> hgf, onmiddellijk garage gebeld met de boodschap: zondag is de Midzomertour en mijn f heeft een hgf. Ze vroegen me of ik onmiddellijk de auto kon brengen. Met 5 l koelvloeistof dan toch maar naar daar gereden aangezien het maar een paar km is (onderweg wel drie keer moeten bijvullen). Toen ik daar kwam hadden ze enkele afspraken al verplaatst naar maandag (die toch niet dringend waren) zodat ze mijn f nog in orde zouden krijgen. Vandaag even gaan kijken, toen waren ze alles al terug in elkaar aan 't zetten. Morgen nog verder dichtdraaien, testen en :lol: ... rijden maar. Ik moet het toch wel even kunnen zeggen dat ik dit geweldige service vind van "garage Vandebroek" (ex mg-dealer).


    hey die ken ik ook nog, heet die baas niet jerry van de broek.
    enfin doe hem is de groeten van garage t'sonnehuys.

    grtz

    mrcarribean
    8) 8) 8)
    real mini 1998 65 PK
    honda amigo 1974 4 PK
    mobilette 1978 ? PK
    landrover defender 2010 122 pk en enorm veel koppel
    honda novio 1971 4 PK
    rover streetwise 105 pk diesel power
    mgf brg 1997 125 pk
  • Avatar gebruiker
    Andros
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1601
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 8:17 pm
    WoonplaatsCOLON 't Stad

    door Andros » do jun 24, 2010 11:13 pm

    Goed geregeld :) . Al heb ik persoonlijk liever dat het in een keer goed gefixt wordt dan dat er haastwerk gedaan wordt. Voor een reparatie als dit vind ik het niet zo'n ramp als het langer duurt.
    De nachtspotter!
  • Ivan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1226
    GeregistreerdCOLON do aug 18, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Lummen België

    door Ivan » vr jun 25, 2010 5:49 am

    Of het miinder goed gedaan wordt? Als je de man in de garage hebt zien werken... Die kan je met 10 hgf's nog niet opjagen. Feit voor mij is dat ze er gewoon de tijd voor gemaakt hebben. En of het goed is gedaan... dat zal de toekomst uitwijzen :wink:
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » vr jun 25, 2010 6:22 am

    Amaai, dat is pas dienstverlening en service :thumbsup:
    Garage VDB heeft in het verleden zijn kwaliteiten reeds bewezen .... en dat is nu nog zo.
    En nu aftellen voor een zonnige Midzomertour...
  • RacingGreen
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 468
    GeregistreerdCOLON wo apr 15, 2009 5:27 pm
    WoonplaatsCOLON 3582 Koersel

    door RacingGreen » vr jun 25, 2010 9:58 am

    Ben vorige week ook bij garage VDB geweest voor de 1ste keer en ik was ook aangenaam verrast door de vriendelijkheid en service.
    De mecanicien deed rustig zijn ding terwijl ik erop stond te kijken en ondertussen hebben we een babbeltje geslaan.

    De garage waar ik gewoonlijk ging is voor mijn part afgeschreven. Hun service en vriendelijkheid lieten al langer te wensen over...
    MGF '99 1.8mpi Racing Green ***VERKOCHT 02/08/2013***
    52mm TB, K&N 57i, lowering pins, getinte hardtop, Sony Xplod soundsystem, smoked black lexus achterlichten, zwarte TF 11-spoke velgen, matzwarte air intakes, MAGNECOR KV85 ignition leads, 'bee sting' short aerial, witte pinkers, trophy front spoiler, trophy inserts

    Mijn F in beeld: viewtopic.php?f=16&t=10277
  • Avatar gebruiker
    Carl
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3916
    GeregistreerdCOLON vr aug 31, 2007 11:06 am
    WoonplaatsCOLON Deurne (Antwerpen)-België
    CONTACTCOLON

    door Carl » ma jun 28, 2010 2:53 pm

    Ivan schreefColonOf het miinder goed gedaan wordt? Als je de man in de garage hebt zien werken... Die kan je met 10 hgf's nog niet opjagen. Feit voor mij is dat ze er gewoon de tijd voor gemaakt hebben.

    Iemand die weet wat hij doet als je afgaat op de beschrijving. Waarschijnlijk zit je heel erg goed bij deze garage.
    MGF 1999 1.8iVVC LHD pearlescent British Racing Green 75th anniversary multi-spoke wheels, 75th edition, no LE ! mods: white front indicators, cat bypass , 150 BHP, TF steering Rack, Green/black leather interior.
    MGF 1996 1.8iVVC RHD Metallic British Racing Green . VVC velgen, NO mods.
    todo: genoeg voor de volgende jaren .

    Save nature ! Drive a GREEN car!

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten