Kenteken?!
  • Avatar gebruiker
    Drikje S1
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 375
    GeregistreerdCOLON zo jan 03, 2010 8:37 pm
    WoonplaatsCOLON Hilversum en Oud-Loosdrecht
    CONTACTCOLON

    door Drikje S1 » za jun 26, 2010 10:14 am

    etienne schreefColontoen ik mijn mgf heb ingevoerd hoefde ik niet met hem op de weegbrug !!


    Mogelijk dat het nu niet meer hoeft, maar in de tijd dat ik nog wel eens een auto voor de invoer aanbood, diende ik een weging te laten uitvoeren.

    Overigens was de regel inclusief reserve wiel, basis gereedschap, halve tank benzine.

    Gr. Drikje S1
    Honda NSC50R scooter
    Lotus Elise S1 bj. 06-1996. chassis nummer 21.
  • Avatar gebruiker
    etienne
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1222
    GeregistreerdCOLON di aug 26, 2008 5:56 pm
    WoonplaatsCOLON brunssum limburg (nl)

    door etienne » za jun 26, 2010 8:48 pm

    we hebben laatst een mercedes ingevoerd en die werd inderdaad gewogen
  • Avatar gebruiker
    vanspeed
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 237
    GeregistreerdCOLON ma okt 19, 2009 9:10 pm
    WoonplaatsCOLON Hoogblokland

    door vanspeed » ma jul 05, 2010 1:37 pm

    Ook ik heb bij invoeren rdw niet hoeven te wegen.
    Had wel bij de gegevens (autotelex) het gewicht van 1035kg overgenomen en dit heeft men gewoon overgenomen.

    misschien had ik beter 835kg kunnen opgeven. 8)
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » ma jul 05, 2010 1:46 pm

    Laatst is onze Astra ook niet gewogen bij de RDW.

    Tenzij ze een weeggedeelte hebben in de brug natuurlijk. Zou me niet eens verbazen. Ze waren erg goed uitgerust voor de keuring. Speling e.d. op de wielen etc werd allemaal op de brug uitgevoerd zonder de auto te hoeven verplaatsen. De plaat waar de Astra op stond kon dit volautomatisch testen. Een weegcel op zo'n brug is dan ook niet vreemd meer.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten