door Toineb » di mei 25, 2010 9:18 pm
Ik heb hetzelfde probleem. Laten uitlijnen bij ATU en die krijgen het stuur niet recht. Ga deze week bij een andere klant van me proberen of die het wel lukt.
Let op : goed uitlijnen is een vak op zich.
Laat wel weten of het gaat lukken