Echter het probleem is niet opgelost. De motor start normaal en draait normaal echter na 10 seconden begint hij te sputteren, dit houd hij een minuut of soms 2 last van en daarna gaat hij regelmatig lopen en is het probleem weg. Als ik probeer weg te rijden smoort de motor en stort het toerental in.
Wie heeft er nog tips want ik wordt hier depri van.




