door mailman » do mei 13, 2010 11:20 am
Zonde Danny, want was een mooie bak. Ik zie dat mijn uitlaat nog heel is gebleven? Deze kan je goed kwijt denk ik, want er was destijds ook veel vraag naar op het forum, als je je dat nog kan herinneren. Ik kan de geinteresseerden nog wel naar je doormailen, als je wil.