BUTTON_POST_REPLY 150 berichten
MG informatie & onderdelendag Houten 10 januari 2010
    Mr. Dj M.
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3707
    GeregistreerdCOLON wo okt 15, 2008 9:13 pm
    WoonplaatsCOLON Nieuwerkerk a/d IJssel

door Mr. Dj M. » wo jan 13, 2010 2:40 pm

Sander schreefColonDiegene die zijn snelheid met sneeuw/regen niet aanpast rijd onverantwoordelijk, diegene die 30 rijd bij sneeuw is alleen irritant...

Dus rekening houden met anderen, op tijd vertrekken en je niet irriteren is de beste methode om de winter door te komen ;) (en ja ik vloek ook wel eens op de slakken voor me bij het eerste spatje regen of vlokje sneeuw ;))

Helemaal mee eens! want naast de slakken, zijn er ook nog genoeg mensen die na de eerste sneeuw dagen, gewoon dachten dat het allemaal wel weer zou gaan en die rijden de auto dan vaak gewoon plat. Eigen schuld dikke bult zullen we dan maar zeggen, maar anderen kunnen er ook in woorden meegenomen.....
  • Arjan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2696
    GeregistreerdCOLON di jan 03, 2006 10:51 am
    WoonplaatsCOLON Nijmegen, Nederland.

door Arjan » wo jan 13, 2010 3:11 pm

Het is niet zo dat ik niet kan of durf te rijden in de sneeuw: ik weet na zoveel jaar best wat een auto doet op een gladde ondergrond en wat je dan vooral niet moet doen. Gezien de gaos die een paar weken geleden plaats vond op de snelwegen en het hoge pekel/zout gehalte op de weg deed me aan de twijfel denken.
    MGTF 135 Trophy Blue 2002 Chrome Pack K&N 57i airfilter
    Foto album
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

door Brooklands » do jan 14, 2010 1:01 am

Bruno schreefColonmaar onze stand was super

En de stand was ook nuttig want ik had nog een TF rijder met een probleem richting de stand van mgf.be verwezen voor advies. En voor de adviseur van onderstaand dus een compliment. Ik heb de TF rijder zojuist nog even de url van het forum teruggemaild.

Nog even terugkomend op ons gesprek van afgelopen zondag tijdens de beurs in Houten. Ik heb toch nog contact gekregen met de Belgische collega’s. Zij konden na de uitleg met zeer grote zekerheid zeggen dat het een accuprobleem zou zijn (gewoon leeg). Na thuiskomst de volgende dag met startkabels gestart en gelijk draaien.
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

door ErikB » do jan 14, 2010 1:48 am

leuk om ook effectief het resultaat te weten na de test.
    GhostRider
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 818
    GeregistreerdCOLON wo maart 31, 2004 7:20 pm
    WoonplaatsCOLON Nederland

door GhostRider » do jan 14, 2010 1:59 am

Ben lekker met de Alfa langsgeweest, hoewel het met sneeuwen tussen Gouda en Utrecht nog wel meeviel, dus de 4x4 met winterbandjes niet echt tot hun recht kwamen.. hoewel.. op de parkeerplaats in Houten was het hier en daar gladder dan je zou verwachten!

Was kort, maar wel even als vanouds gezellie. Even bijgeleuterd, wat flyers voor de Kempenrit gescoord... leuk! Meteen even goed rondgeneusd waar ik terecht moet voor een voor mij totaal nieuw segment... de oldskool MG! Onderdelen plentie iig. Meteen ook even info gescoord bij de FEHAC, omdat ik toch voor zowel de Porsche als voor de Midget een FIVA pas wil scoren. Heb dus plannen hiermee... :wink:

Nette stand van de club verders, zag er verzorgd uit. Wat alleen dat rare apparaat met dat katrol eronder op dat karretje daar nou bij moest.... deed wel een beetje afbreuk meteen. :mrgreen:

Anyhow.. Met een tasje vol poetsmiddelen, loodvervangers en carburateurolie weer heelhuids thuisgekomen...
    IF IT ROLLS, THEN RACE IT!
    Afbeelding
    Carl
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3916
    GeregistreerdCOLON vr aug 31, 2007 11:06 am
    WoonplaatsCOLON Deurne (Antwerpen)-België
    CONTACTCOLON

door Carl » do jan 14, 2010 9:23 am

GhostRider schreefColonNette stand van de club verders, zag er verzorgd uit. Wat alleen dat rare apparaat met dat katrol eronder op dat karretje daar nou bij moest.... deed wel een beetje afbreuk meteen. :mrgreen:

Woeha ! :-) rofl
    MGF 1999 1.8iVVC LHD pearlescent British Racing Green 75th anniversary multi-spoke wheels, 75th edition, no LE ! mods: white front indicators, cat bypass , 150 BHP, TF steering Rack, Green/black leather interior.
    MGF 1996 1.8iVVC RHD Metallic British Racing Green . VVC velgen, NO mods.
    todo: genoeg voor de volgende jaren .

Save nature ! Drive a GREEN car!
    Janmgf
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 431
    GeregistreerdCOLON wo okt 15, 2008 5:28 pm
    WoonplaatsCOLON Tilburg NL

door Janmgf » do jan 14, 2010 2:30 pm

Janmgf schreefColonOp deze foto gemaakt in Houten, zie je een MG embleem op de T-bar tussen de voorstoelen zitten:

Afbeelding

Dat vond ik wel gaaf staan, dus op de MGF register stand (naast de mgf.be stand) een embleem gescoord om in mijn F te monteren.

Binnenkort volgt de foto van het resultaat.

Zie hier het resultaat.
    De logo kleuren passen volgens mijn bescheiden mening ook mooi bij de interieur kleuren.

Afbeelding

Ik heb het fotoformaat aangepast. Zo beter :?:
    Laatst bijgewerkt door 1 op Janmgf, in totaal 0 keer bewerkt.
    MGF 1.8i Mk II, BRG, Cream/Walnut leer, Bright Grille Kit, Bootrack, LLW kit, bj.2000
    Mijn andere auto's zijn een Oldsmobile 88 Dynamic Holiday Coupe uit 1958 en een Peugeot 3008 Allure Aut.
    Mr. Dj M.
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3707

door Mr. Dj M. » do jan 14, 2010 2:52 pm

Past prima ja! maar die foto hoeft niet zo groot hoor :roll:
    Kevin
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1402
    GeregistreerdCOLON zo feb 01, 2009 3:35 pm
    WoonplaatsCOLON Almelo

door Kevin » do jan 14, 2010 4:40 pm

ziet er mooi uit, maar leek me nog mooier als je een stukje uit de tbar had gefreesd zodat hij er meer inviel en er niet oplag...
    Janmgf
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 431
    GeregistreerdCOLON wo okt 15, 2008 5:28 pm
    WoonplaatsCOLON Tilburg NL

door Janmgf » do jan 14, 2010 4:42 pm

Perfectie leidt tot razernij...............
    MGF 1.8i Mk II, BRG, Cream/Walnut leer, Bright Grille Kit, Bootrack, LLW kit, bj.2000
    Mijn andere auto's zijn een Oldsmobile 88 Dynamic Holiday Coupe uit 1958 en een Peugeot 3008 Allure Aut.
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

door Bruce » do jan 14, 2010 5:01 pm

Of heel heet stoken en erin smelten?
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
    Kevin
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1402
    GeregistreerdCOLON zo feb 01, 2009 3:35 pm
    WoonplaatsCOLON Almelo

door Kevin » do jan 14, 2010 5:44 pm

dan krijg je er een bolling langs :P
    Laatst bijgewerkt door 1 op Kevin, in totaal 0 keer bewerkt.
    Mr. Dj M.
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3707

door Mr. Dj M. » do jan 14, 2010 7:16 pm

Kevin schreefColonziet er mooi uit, maar leek me nog mooier als je een stukje uit de tbar had gefreesd zodat hij er meer inviel en er niet oplag...

Zo houden we elkaar bezig :lol:
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

door Rick » do jan 14, 2010 7:27 pm

Ziet er netjes uit Jan.
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
  • Ivan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1226
    GeregistreerdCOLON do aug 18, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Lummen België

door Ivan » vr jan 15, 2010 7:01 am

Ik kocht vorig jaar een t-bar met speakers en dat was van een 80 th anniversary. Daar zat dus een genummerde badge in wat uiteraard niet erg toepasselijk was in mijn f. Per toeval zocht een eigenaar van een 80 th anniversary een badge aangezien de zijne gestolen was (de nummer was uiteraard niet juist, maar dat beter dan niets volgens de man). Toen heb ik gewoon een mg logo van een achterklep op de t-bar gezet die ik gewoon in de voorziene gaatjes kon passen.
BUTTON_POST_REPLY 150 berichten