hihi
wat een fijn dagje was het weer op zolder, zelf een paar keer bijna in de grindbak geschoven maar toch altijd op de baan gebleven.
ik heb wel een conclusie getroken mijn minike heeft toch net iets te weinig vermogen om echt mee te kunnen maar met een ronde tijd van 2 min 35 ben ik toch wel content waarvoor mijn dank aan ronald om mij te klokken.
bruno heb ik wel zien rond gaan in chicane voor de heuvel maar kon direct terug vertrekken.
enfin dit smaakt in elk geval naar nog dus 10 aug ben ik er weer maar dan echt met iets anders met meer pktjes rara wat gaat het worden rover 200 vi of een circuit mini
mrcarribean
ps heeft er iemand toevallig fotos gemaakt van mijn mini op circuit want onze pa had mijn fototoestel niet bij zich