


Nem58 schreefColonHeb je nog het overzicht van iedereen die een plaat wil hebben?

jaapieooo schreefColonBestellen graag per PB
1) Japiooo NL 4
2) Bruce NL 2
3) Kasper NL 4
4) Em-gee-efke BE 1
5) Remieme NL 1
6) Rick NL 1PB Gehad, verzenden
7) Jager NL 1
8 ) Janmgf NL 1PB Gehad, verzenden
9) Kevin NL 2PB Gehad, opgehaald
10) ErikB BE 1
11) David NL 1
12) Heinrich NL 2PB Gehad, verzenden
13) Bruno BE 4 (OV)
14) Herbie DE 2PB gehad, verzenden
15) Pieter V NL 2PB gehad, verzenden
16) Bert BE 2
17) Lars NL 2
18 ) jarno NL 2PB Gehad, verzenden
19 ) LEBLAR NL 2PB Gehad, opgehaald


Heinrich schreefColonHierbij wil ik een iedere die heeft bijgedragen aan het organiseren voor de aanschaf van de kentekenplaathouders.
GR Peter




Janmgf schreefColonMisschien is het handig het montagevoorschrift voor het monteren van de kentekenplaat in de houder op de site te zetten, want volgens mij moet je de 4 blokkeerschuifjes uit de plaat breken en van onderuit vóór de plaat schuiven
Anders valt de kentekenplaat uit de houder.
Gebruikers op dit forum: 3 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.