Coen schreefColonNee, de schade was ons niet opgevallen en dat terwijl we er met z'n 3en omheen liepen. Was de schade net zo erg als een andere TF die daar stond?
Die heb ik ook gezien!
Nee, zeker niet - wat deukjes in het rechterportier (parkeerschade). Ook niet meer dan een halve centimeter diep, en zeer uitgebreid weggepoetst.
Begin van de zomer worden ze er netjes uitgezogen.

