Laat ons niet teveel uitwijden over dealers en toeleveringsbedrijven, die er toch op één of andere manier voor zorgen dat er animo enz. is voor de MG, ook al is het een beetje concurrentie van MG-SP.



PatrickT schreefColonMaar goed, bruce nog wat vernomen van de phoenix mannen?


PatrickT schreefColonanyway, ieder zijn ding.. ik hou het wel op mg-sp





Demor schreefColonOK, Feeniks dan maar. Maar wat voor een eindstukken, ik wil graag ovals of zou ik die gewoon ergens anders moeten scoren?

PatrickT schreefColonok, nu kasper en remco nog, wie is remco eigenlijk?

Demor schreefColonIk twijfel, ik wil perse ovals en als die inderdaad net zo groot zijn als de orginele is dat jammer.


Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.