Jaded schreefColonOver het algemeen lees ik bedroevende cijfers...![]()
Is het logisch dat ik er uit opmaak dat er weinig F's uit de fabriek met 120pk vertrekken?
Nee, je vergeet dat er ook verliezen zijn in de versnellingsbak enz . Je mag bij het resultaat aan de wielen 16% bijtellen. Dan komt er bij mij ongeveer 136pk uit.






