



Jaded schreefColonDat zei ik toch.

wans schreefColonJaded, ik heb mn foto's naar jou toegestuurd daarnet, ik hoop dat je ze kan ontvangen! Grtjs



MGF schreefColonMijn foto's zijn ook verstuurd, het zijn er maar 5, maar de rest staat niet op deze computer.



Gebruikers op dit forum: 3 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.