ErikB schreefColonhebben we daar geen aparte sectie voor ?
Dacht dat het alleen was als je het effectief hebt gedaan?
Waar plaats je hem.
Dacht aan de linker air-intake, op dezelfde wijze als de rechterfan geplaatst is?

ErikB schreefColonhebben we daar geen aparte sectie voor ?

Jaded schreefColonErikB schreefColonhebben we daar geen aparte sectie voor ?
Dacht dat het alleen was als je het effectief hebt gedaan?
Waar plaats je hem.
Dacht aan de linker air-intake, op dezelfde wijze als de rechterfan geplaatst is?


Demor schreefColonHier een paar voorbeelden
http://www.mgfcar.de/air_vent/index.htm


Jaded schreefColonVan dat doorschijnend stukje plastiek voor de intake's ben ik niet echt zot van. Ziet me er aartslelijk uit.

Demor schreefColonJaded schreefColonVan dat doorschijnend stukje plastiek voor de intake's ben ik niet echt zot van. Ziet me er aartslelijk uit.
Je zocht toch naar functie?


Jaded schreefColonErikB schreefColononlangs verschenen scoops.
Que?
Linkje?


Brooklands i.v.m. sensor schreefColonHoe heb je dit gevonden.Dit ga ik komend weekend eens goed bestuderen,


Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.