Bruce schreefColonIk vind de prijs ronduit schandalig... en drie maanden levertijd is inderdaad ook ongeveer de tijd geweest die ik er op heb gewacht.. maar dat is natuurlijk ook nog te gek voor woorden..
Is het het waard.. dat is natuurlijk zeer persoonlijk..
persoonlijk vind ik het verschil in geluid tussen mijn Phoenix en de Daytona van Jarno.. dat verschil zeker niet waard.. dan zou ik toch zeker voor een mk3 daytona gaan.
Ik zal maandag eens met Paul bellen van Phoenix.. kijken wat er mogelijk is.
doe dat maar eens...


