







ttdesign6 schreefColonDenk wel dat ik me de komende tijd niet druk hoef te maken over de ontsteking!




ttdesign6 schreefColonUpdate
Vandaag de bobine dan eindelijk vervangen, wat inderdaad vrij makkelijk van onder ging. Toen gaan proefrijden maar omdat ik er nog totaal geen vertrouwen in had dicht bij huis gebleven. En je raad het al.....nog altijd niks veranderd.
Met koude motor was het geen probleem maar zo gauw als hij warm was begon hij weer te stotteren en vlak voor mijn huis viel hij weer helemaal stil. Ik hoor nog steeds gevonk als de ziekte alleen weet ik het nu echt even niet meer. Toch de bougiekabels?
Ik woon te ver van een bedrijf af om hem aan de T4 te hangen, voor die tijd sta ik al stil langs de weg en om nu maar onderdelen te blijven kopen in de hoop het op te lossen, daar heb ik ook niet veel zin in. Nu zie ik de investering in de bobine niet als overbodig, want de originele zat er nog onder en die is nu alvast eens vervangen.
Nu ga ik even terug naar vorige week toen ik in de garage was, toen vonkte het toch echt bij de bobine. En als ik boven het rooster ga hangen in de achterbak lijkt het gevonk ook van dieper te komen, dus bij de bobine vandaan. Het enige wat ik nu nog kan proberen is de oude bobine kabel er eens op zetten en kijken of dit nog verschil maakt.
Feit is wel dat ik diep ongelukkig ben!



Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.