01. Natascha van Kuilenburg-Umans met de Buurman (eten mee)
02. Kevin (eet alleen lunch mee)
03. Bruno (eet alles mee, hoe meer hoe liever) met Inge (OV)
04. Wim & Nathalie met de TF (incl. lunch, excl. diner)
05. Drikje S1
06. Geert-Jan en Wendy (alleen lunch)
07. Hans en Rosa
08. Hajo & Daphne (all inclusive )
09. Bruce & Miriam (lunch en dinner)
10. Arjan (lunch and dinner)
11. Pierre en Colette
12. Bart (eet mee, lunch en diner)
13. Tom
14. Eddy (alleen lunch)
15. Ultimate (alleen lunch)
16. GhostRider (ov)
17. JohanQ
18. Leblar (Ronald & Gerwin, lunch & Diner)
19. MG_Stefke
20. Andros (ov)
21. Tandi met Neef Robin ( Eten mee middag en avond en zijn geen vegetariër )
22. r.de.heus
23. Dick en Christel (ov)
24. Sas :mrgreen
25. Jos en Saskia (JOJ)
26. Angelique en Lucy
27. Crazywolf (Eet mee middag en avond )
28. Remco (=Helmet MGF) en Mark (eten mee, middag en avond)
29. Paul van R.
30. ....
Kevin schreefColoneerder was er geschreven dat er een kleine bijdrage gevraagd word, is het al bekend wat die bijdrage is?
Nee er zijn geen kosten aan verbonden. Wij hebben het met een aantal sponsoren kunnen regelen. BDO is een grote sponsor en dus ook Hoofd Sponsor samen met DutchView die de rallyplaten betaalde.
http://www.bdo.nl/Pages/Home.aspx
http://www.dutchview.nl/
Volgend jaar gaan wij wel een kleine bijdrage vragen. Maar dan gaan wij nog meer bieden.





